جهت آشنایی بیشتر با گانودرما: گانودرما چیست؟/09109483228


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان زندگی و آدرس raftani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 19
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 77
:: بازدید سال : 221
:: بازدید کلی : 2870

RSS

Powered By
loxblog.Com

خبری

جهت آشنایی بیشتر با گانودرما: گانودرما چیست؟/09109483228
شنبه 4 دی 1400 ساعت 13:31 | بازدید : 79 | نوشته ‌شده به دست میلاد | ( نظرات )

توضیحات
این بسته مناسب بیماری پیسی یا ویتیلیگو می باشد. جهت اطلاع از نحوه مصرف و نحوه تاثیرگذاری ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

گانودرما به دلیل داشتن خاصیت آداپتوژن سازی باعث تنظیم کردن و ایجاد تعادل در بدن میشود در نتیجه حملات ناشی از سیستم ایمنی بدن، که در بیماری پیسی با حمله به سلولهای تولید رنگدانه در پوست رخ میدهد تا حد بسیار زیادی کنترل میشود و به مرور زمان کاهش پیدا میکند.
از طرفی با تنظیم ترشح سایتو کاین ها که واکنشهای التهابی را در بدن کنترل میکنند، باعث کاهش التهاب سیستماتیک بدن و کنترل بیشتر سیستم ایمنی میشود.

همچنین گانودرما به دلیل دارا بودن مقادیر بسیار زیاد آنتی اکسیدان باعث بازسازی و ترمیم سلولها، بافتها و اعضای بدن میشود. در نتیجه بافتهای پوستی آسیب دیده در اثر بیماری پیسی با ادامه ی مصرف گانودرما بازسازی و ترمیم شده و به مرور زمان باعث بهبود بافتهای پوستی نیز میشود.

در لینک زیر یکی از مطالب مرتبط با تاثیر گانودرما بر پیسی در یک سایت گیاه شناسی بین المللی مشاهده خواهید کرد:

درمان های گیاهی پیسی

نحوه مصرف بسته پیسی دکتر بیز
مدت زمان مصرف بسته حداقل ۴۰ روز و حداکثر ۶۰ روز می باشد.

اگر شما برای اولین بار است که قهوه گانودرما مصرف می نمایید، به منظور افزایش سازگاری بدن شما با گانودرما و عدم وقوع واکنش های احتمالی شدید، ۲۰ روز اول را با مصرف روزی یک ساشه و آن هم با طعمی غیر از قهوه سوپریم شروع بفرمایید.

پس از دوره ۲۰ روزه اول، در صورتی که مایل به افزایش سرعت تاثیرات گانودرما در بدن خود هستید می توانید مصرف خود را به روزی دو ساشه نیز افزایش دهید. البته با مصرف روزی یک ساشه نیز از خواص گانودرما بهره مند خواهید شد.

دوره تاثیر گانودرما حداقل به ۴ الی ۶ ماه زمان نیاز دارد و پس از هر ۱۰۰ روز مصرف، ۷-۱۰ روز دوره عدم مصرف یا استراحت در نظر بگیرید.

محتویات بسته پیسی
این بسته حاوی محصولات زیر می باشد، که جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید روی نام آنها کلیک فرمایید.

قهوه سوپریم گانودرما
قهوه موکا گانودرما
سبوس برنج قهوه ای
محصولات شرکت دکتر بیز، با کیفیت صادراتی و دارای گواهینامه های معتبر از مراجع ذیصلاح داخلی و حتی بین المللی هستند که نشانه کیفیت آنهاست و تنها محصولات گانودرمای دارای مجوز در ایران می باشند.

مشاهده مجوزها و استانداردها

جهت آشنایی بیشتر با گانودرما: گانودرما چیست؟

در صورتی که درباره خرید قهوه گانودرما راهنمایی می خواهید می توانید به این صفحه مراجعه فرمایید: خرید قهوه گانودرما

میزان تاثیرگذاری بسته پیسی دکتر بیز در افراد مختلف، متفاوت است. این تفاوت اغلب به دلیل سبک زندگی ها، تغزیه و ژنتیک متفاوت افراد است. ممکن است دوره تاثیرگذاری گانودرما بیشتر از ۶ ماه زمان ببرد و یا حتی تاثیر مورد انتظار مصرف کننده را نداشته باشد. لذا این بسته ها تضمین درمانی ندارند اما در طول سال های فعالیت سایت ما و در بین مشتریانی که همراه با مشاوره های ما دوره مصرف خود را طی کرده اند، درمان هم مشاهده شده است.

مصرف بسته پیسی نیازمند مشاوره حین مصرف است، تا از وقوع مسائلی که به آن اشاره شد جلوگیری شود. این مشاوره برای مشتریان ما به صورت کاملا رایگان انجام می شود و مشاورین ما تمام موارد لازم را در حین مصرف به شما گوشزد می کنند، تا هم تاثیرگذاری گانودرما در بدن شما افزایش یابد و همچنین متحمل هزینه های بیشتر نشوید.

ganuderma.irدرباره گانودرما دات آی آر
سایت تخصصی Ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی گانودرما و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی (گانودرمانی) و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه به بهترین نحو از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی Ganuderma.ir :

تخفیف های باورنکردنی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
مشاوره تخصصی و دوره ای (حین مصرف) مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
مشارکت در فروش: پرداخت پورسانت معرفی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
پیشنهاد های ویژه که از طریق پیامک مطلع خواهید شد
و برنامه هایی که به زودی افتتاح می شود…

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b3%db%8c/




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: